Nominering för rollen du spelade

Kan du älska mig som luffaren älskar landsvägen?
Kan du älska mig som rumlaren älskar nattlivet?
Kan du älska mig som de unga älskar revolutionen?
Kan du älska mig som den ängslige älskar gryningen?
Kan du älska mig som studenten älskar att drömma?
Kan du älska mig som måsarna älskar takåsarna?
Kan du älska mig som raketen älskar explosionen?
Kan du älska mig som Huckleberry älskar floden?
Kan du älska mig som trottoaren älskar förloraren?
Kan du älska mig så tjackpundarn älskar sin barndom?
Kan du älska mig som Teo Jensen älskar gitarren?

Och kan du älska mig som jag älskar dig?
Skriv din kommentar här:

KOMMENTERA HÄR: Adopt a Pixel Graphic @ CarrieLynnesWorld.com

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail: (endast jag som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

RSS 2.0