Svar på frågestunden, del 2

Hur är du som person? Beskriv!

Det är i princip helt omöjligt att beskiva mig själv. Därför bad jag min baby Bella beskriva mig så ni får en bild hur jag är som person.

Luther Luther Luther, en väldigt knepig person som vid första intrycket verkar enkel att förstå sig på. Men så är det knappast! En mer öppen person får man leta efter, vilket leder till många vänner. Men det är få som faktiskt känner henne på riktigt tror jag. Luthers dåliga sidor? Rädd för att visa känslor skulle väl vara den svagaste sidan, och kanske att hon kan vara känslokall ibland. En annan sak som också kan vara mindre bra i vissa lägen är väl att hon alltid måste ha rätt och vara bäst i allting, kan vara lite jobbigt. Men that's just Luther! Haha :)
Gränser är något som Luther heller aldrig varit bra på, de finns bara inte! Den här tjejen har knappt några gränser när det kommer till någonting, hon kör sitt eget race. Om det känns rätt för stunden så är det bara att köra liksom!
Sköön tjej helt enkelt!
Det finns så mycket att säga om henne, men så lite ord att säga det med. Så tror jag sätter punkt där.
Skriv din kommentar här:

KOMMENTERA HÄR: Adopt a Pixel Graphic @ CarrieLynnesWorld.com

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail: (endast jag som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

RSS 2.0