vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven



Jag saknar oss så himla mycket. Jag saknar din lägenhet i Järla sjö. Och jag kan bara inte glömma i somras. Vi var tillsamans varenda dag. Dag och natt så var det du och jag. Vi turades om att sova över hos varandra, det spelade inte någon roll var vi var så länge vi var tillsamans. Alla sommar nätter. 

Vi var så små och dumma. När vi satt där och smygrökte. Jag älskar dig, och jag hoppas att den är sommaren blir lika bra som den förra. Om inte bättre. Glömmer aldrig vår tid.
Skriv din kommentar här:
♥: Anonym

Sommarkänslorna sitter redan i! Saknat allt så mycket att det gör ont. Älskar dig så himla mycket, den här sommaren ska bli bättre än sommaren 2010! Saaaaknar dig, när jag kommer hem då jävlar!

2011-04-21 @ 11:46:05

KOMMENTERA HÄR: Adopt a Pixel Graphic @ CarrieLynnesWorld.com

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail: (endast jag som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

RSS 2.0